
De gemeente geeft een update over impuls “Liefde voor de openbare ruimte”. Na eerder zichtbare en minder zichtbare werkzaamheden op Wieringen en in de Wieringermeer is de inzet dit jaar verschoven naar Anna Paulowna en Niedorp. Ook krijgt de nieuwe manier van werken steeds meer vorm. Met een jaarlijkse investering van 2 miljoen euro in 2025 en 2026 wordt ingezet op het wegwerken van achterstanden en het verbeteren van de kwaliteit van de openbare ruimte.


























