rabo

Rabobank Kop van Noord-Holland is dit jaar gestart met de Rabobank Clubkas Campagne, waarmee ze een deel van haar winst beschikbaar stelt voor het lokale verenigingsleven.

De 21.000 leden van de bank bepalen hoe het bedrag van € 200.000,- wordt verdeeld over de deelnemende verenigingen en stichtingen. De leden kunnen hun stem uitbrengen van 8 tot en met 28 mei.

Hoe werkt het?

De 21.000 leden van Rabobank van Kop van Noord-Holland krijgen inspraak in de verdeling van een gedeelte van de winst van de bank. Dit doen zij door vijf stemmen uit te brengen op verenigingen en stichtingen die zich hebben ingeschreven voor de Rabobank Clubkas Campagne. Hoe meer stemmen, des te hoger de bijdrage voor de vereniging of stichting. De leden ontvangen 8 mei per post een persoonlijke stemcode met uitleg over de stemprocedure.

Clubs in actie

Er doen 456 verenigingen en stichtingen mee aan de Rabobank Clubkas Campagne die allemaal zoveel mogelijk stemmen gaan werven. Rabobank Kop van Noord-Holland heeft daarom speciale promotiematerialen ontwikkeld en beschikbaar gesteld aan de clubs en moedigt ze aan om hun social media kanalen in te zetten. Op deze manier kunnen zij hun deelname promoten en hiermee hun netwerk mobiliseren om zo veel mogelijk stemmen binnen te halen!

Bekendmaking stemresultaten

Tijdens de grote finale avond in juni wordt de uitslag van de Rabobank Clubkas Campagne bekend gemaakt. De verenigingen en stichting mogen deze avond hun cheque in ontvangst nemen en horen welke fanatieke club er met de felbegeerde originaliteitsprijs vandoor gaat.

Verenigingen trekken alles uit de kast om de aandacht te trekken, bekijk hier de promo van "Kolhorn Vooruit".